Big Front End!

W

Willie_M

Right while its aw just Birfdays and people trying to work oot whit to do on the new set up!!

I thought I had better sneak in a wee query ( Naw Jimmy Somerville!!!)

After last years "BIG REAR" i have decided tae get a big front to match!! I have been offered a 250 (Actually a 280 at present(i will downgrade tyre to match ma rear!!)!! yeppp!! 280 front!!!)

But I need some feedback from somebody whos driven , or had a shot with sumfin that big up front(god this is open to abuse!!) (Can it turn?? can it handle wee Greenock type streets and corners? do ye need Popeyes erms??)

Right start Slaughtering!! But If I could get one wee serious helpful comment before i take the plunge to buy this!!!!

This shouldnae be the marathon the rear wiz!! its only wan big bolt and a couple o brake lines!! (A sunday shift????)

(I know this isnae the technical section!! But ye dont get a technical answer here anyway, and its jist like feeding the animals!!)

Re: Big Front End!

Its the same as the wan in ma wee Photo!!!

jist ask the local farmer,he might even be able ta sort ye oot wi twa tyres:D :D

Willie_M said:
Its the same as the wan in ma wee Photo!!!

Willie, yer oot o control! Calm doon ur it will be a 1800 Dodge engine y'll be thinkin aboot next!!:eek: :D

This question has been posted in the wrong topic
and on the wrong day

Furfeksake Wullie yull no be gettin ony advice fae me if yi canny stick tae the rules o the Friday club...fekall else tae luk furret tae at the weekens in Bellshill....!:rolleyes:

Willie, Willie, Willie! Quit muckin' around and buy one of these:
maitour%20los-gr.jpg

as u know even a 16 inch on the front, is ferkin weird to ride,especially the righthand bends it feels as though the bike wants to fall in on itself
its an aquired riding m8,but hey yer like yon brother o mine nuts, so u batter oan,but can a get yer engine when ye put it doon the road,;) :D :D

jist sumthin fer ye tae think aboot, all bike tyres are marked front or rear use only with the exception o mybe whitewalls. your supposed to notify yer insurance o any changes, if you throw yer bike up the road and an engineer comes oot an theres a rear tyre oan the front yell get baws awe loot:eek: me a wid dae it but a don't really give a ferk, ye win sum ye loose sum;) :rolleyes: so the question noo is dae ye care:D : as fur the handlin ye know whit they say a rides a ride :eek: :eek: :D :D

wallace was innocent said:
......... as fur the handlin ye know whit they say a rides a ride :eek: :eek: :D :D

Is that whit they say? A thought it wiz Any Holes a Goal! Could be wrang:D :D

usabear said:
Willie, Willie, Willie! Quit muckin' around and buy one of these:
maitour%20los-gr.jpg

one hell of a wi ta cut a bush, john deer v8. dan i'll like the color, and stu, wit pockets are u been pittin y'ur hon's in :eek:

Ah!!!! As much as this Topic is "so last year""

Ye huvnae let me doon again lads!! ha ha

Superb!!

And a few serious points as well !! my God!!! cheers!!

Psssst Michael...a thought it wiz Friday!!...doh!!

i wullie a big rides better than a wee ride

nae use riding a skinny when yae can ride a big yin i
f yae ken wita mean lol

Kiranerys-Jat said:
i wullie a big rides better than a wee ride

nae use riding a skinny when yae can ride a big yin i
f yae ken wita mean lol

OOOh missuus!!

Stuarty said:
Is that whit they say? A thought it wiz Any Holes a Goal! Could be wrang:D :D
well stuarty theres always a rides a ride but a cigars a good smoke:eek: ;) :D :D

When I was in the NCC I built a hard tail chop with GS 1000 Suzuki motor 230 rear which at the time was the biggest you could get then and a 15inch x 200 in the front which give it a fat wheel look not like a modern 200 sports tyre now.It was ridable with practise,o.k on the straights you could let go of the bars and hit the biggest pot hole and it would not move at all but try leaning it over and all it wanted to do was stand up,gyroscopic effect.The moden wheels and tyres are a lot better now and i think Taylor engineering runs a 250 in the front and a 330 in the rear of his VRod and he get a round o.k.If you want something to handle you would not have bought a Harley in the first place.
Ian

ian said:
When I was in the NCC I built a hard tail chop with GS 1000 Suzuki motor 230 rear which at the time was the biggest you could get then and a 15inch x 200 in the front which give it a fat wheel look not like a modern 200 sports tyre now.It was ridable with practise,o.k on the straights you could let go of the bars and hit the biggest pot hole and it would not move at all but try leaning it over and all it wanted to do was stand up,gyroscopic effect.The moden wheels and tyres are a lot better now and i think Taylor engineering runs a 250 in the front and a 330 in the rear of his VRod and he get a round o.k.If you want something to handle you would not have bought a Harley in the first place.
Ian

Fair Point Ian!!

It will be a wee adventure!!

Back