loneriders birthday today

dantheman

Club Member
awrabest wee billy ,although not online, he is one o the motley crew and a fully paid up[ member o the riders too, hope ye enjoyed yer birthday m8,was good to see u and big james ,along with monster today and jt, whilst i was having some pain inflicted upon my body by the monster ,lol, and before aw u other ferkers start it was painless

Awe the best Billy.

Yae kept that quiet

a026.gif

dantheman said:
awrabest wee billy ,although not online, he is one o the motley crew and a fully paid up[ member o the riders too, hope ye enjoyed yer birthday m8,was good to see u and big james ,along with monster today and jt, whilst i was having some pain inflicted upon my body by the monster ,lol, and before aw u other ferkers start it was painless

all ra best billy boy

and yes dan wis greetin (it was great tae see)monster gona naw dae that

aw the best BILLY BOY, by the way a cannie git ma heid roon this feckin place noo. yer gonae need tae phone me fur fecks sake

how dae a get ma handle back,WALLACE WAS INNOCENT WHIT THE FECKS GOIN ON HERE

FECKIN computer rage , this things gaun oot the windaeyell get me oan ma mobile a cannae even raise a smiley oan here

Awe the best wee Man. Yir birthday present wis posted yesterday from DennisKirk.com.

chazboo said:
how dae a get ma handle back,WALLACE WAS INNOCENT WHIT THE FECKS GOIN ON HERE
yo chic go to yer profile m8, and do what ye done last time ,"change username m8,;)

Sumbody pass on ma regards tae Billy fur his bufday please,av been away fur a week.
No sae sure aboot this new website thou' strugglin tae get roond it. A notice ave went fae bein a 'club member' tae ' juniur contributer'

Makes me feel qa lot younger that does

Re: loneriders birthday today

dantheman said:
yo chic go to yer profile m8, and do what ye done last time ,"change username m8,;)
the thing wulnae let me change he haw, it says am no who a used tae be

Re: loneriders birthday today

chazboo said:
the thing wulnae let me change he haw, it says am no who a used tae be

Dan iznae who he used tae be either, used to be called Daniella!! lmfaoooooo:D :D

Back