Bellshill choppers kf.

Re: Bellshill choppers kf.

Commanda, ma fecking bio suit sprung a leak so am getting the bus tae Asda fer a new wan.......whit colour dae i get.....:D

If you go via Michaels inspection pit Chaz and take the left hun fork,it exits right ootside Asda.:D
You could get yursel sorted with a new bio suit and try in on in the tunnel, if it diznae fit you could always nip back an swap it fur a better size, not only that you would'nae look such a doughnut walking back through the tunnel wearing it. :wink: :439:
Go fur dayglow yellow Chaz. :wink: :)

Last edited:

If you go via Michaels inspection pit Chaz and take the left hun fork,it exits right ootside Asda.:D

Naw Naw, that takes yi tae Primark and am fecked if am buying a bio-suit oot there......................................................:wink:

Commanda am a hearing yi loud and clear mate :D

Look who i bumped in tae when a wis oot fer a wander. He said a wis tae give yi a shout as you still have his HolQeD:

dulce31_zps76f15e30.jpg

fek sake it's wee trompumb, aye the HolQeD: I'll drap it aff when we go tae get mer droxinuuddliumie. mind me tae bring it wae us.
here's a photie of when he hont it tae me in yon forest on Beta Germinorium b aboot 2 years ago.
He's naw changed a fukin bit hus he?

wur yi aweright efter yi woke oot the suspended animation yir suit pit yi in.
a woke up in the gerdin, thon portal must huv worked.
oh!! an did yi know it wis region 1 that saved us Chaz. Sam an the boys picked up oor distress modulation on 738.45 zhz.
yi aught tae see the fekin bio suits that region 1 huv...
they didnae buy them in Asda that's fur sure... goin by the quality mate they look like they got them fae thon marcs and spensers.

Last edited:

Chaz ya daft big basturd, did yi naw see the auld guy drinkin the jake in the service door on tunnel 2, when yi hit the transprter switch he must huv been in range and ended up layin on the street in peetrheed.. knocked right fukin oot anawe. poor cant...

this is the view I hid when I opened my eyes in the gerden efter big Chaz transported us back fae the ambush..
Knocked oot..

EH!!!

WTF..

I looked up and Audrey my pet Terrahawk wis right in my fukin face she wis starvin when I got back. so I hud tae go get her some steak and whinalot....
She's got teeth inside her beak like fekin razors, she's 1,347 years old but really 248 in earth years an' a trolim/drupsu cross. We picked her up on brukindorrmia orbiting KOI-500 about 1,100 light-years away in the constellation Lyra. that wis a fukin laugh that journey. But hey! that's another story..

Last edited:

I looked up and Audrey my pet Terrahawk wis right in my fukin face she wis starvin when I got back. so I hud tae go get her some steak and whinalot....
She's got teeth inside her beak like fekin razors, she's 1,347 years old but really 248 in earth years an' a trolim/drupsu cross. We picked her up on brukindorrmia orbiting KOI-500 about 1,100 light-years away in the constellation Lyra. that wis a fukin laugh that journey. But hey! that's another story..

pigeon-unfriended.jpg

You need tae get a read o this kenny! :439: :D

The guy that wrote it also has a "pet Terrahawk but he's is called Jennifer and he feeds it on jellied eels fae dan saffe and whiskas super meat" :wink:
I don't think he's will "winnalot" either as she's too fat fae ra-sin.:D :439:

Reference PM you sent me, FLY too Kenny xx :wink: and ditto! :wink:

Last edited:

Well ah huv been readin a lot o the goings on wi this B.C.C. so ah thought ah wid try them oot. Geez oh! amazin, ah gave Michael a call, an afore yeh blink, oot they came. Aye, yeh read right, call oots :9399D3F58B324EE1B68 are also part o their free gratis service. Carried oot a pre mot check and hud a look at the rocker cover issue ah wiz huvin, recommended a visit tae B.C.C. efter T'Centruim tae get it sorted oot. From his advice, went forth with mot which the bike soared thro. First class service, if they did feedback, it wid be a 5* :) face

Chaz my fellow starman, hivin a wee party oot the back wae five o the boys the night, a few rums and a bottle of gruglinale plus a wee heelium fire goin'

huvlibynik (2nd fae the left) showed me the co-ordinates and gave me an activation code fur this teleporter chaz, it's a fukin belter mate... takes yi oot at cilebrium 3.89.32... on Mars that makes they made tae measure bio-suits.
yi kin see the address on the bottom of the plate Chaz it's a bit worn but yi kin just make oot...... teleport ....Mars.
I got measured oot fur a new wan on thursday efter oors sprung leaks in yon ambush. :wink:
the teleporter's got awe right fancy writin' it's a top o the range triluodrlle steel tae. yi don't get any o thon fukin cracklin in yir heed when it activates.

this wan is a special wan, the green wan is the return portal, the black wan is a mini black hole afair.

frumifud 2nd fae the right (kin be a cheeky wee cant) will naw gae me the keys tae active this wan until we BOTH get new suits cause it takes us intae the tunnels again,he says we;ve naw tae go in there wur sels.....
but wance we get bootit and suitit we can continue wae the hunt fur the secret door tae michaels inspection pit.:439:

Last edited:

I don't think you two space muppets will ever find the entrance to my pit, but if, with the help of that alien arse bandit traitor Huvlibynik, you get to feast your peepers on the wonders of the entrance, be warned and think before you enter,not many have been there before you so it's still a tight squeeze. At the risk of upsetting the oil Gods may I suggest a semi synthetic 20/50 :wink: and tell Huvlibynik al be waitin....:hilljack:

Michael. I telt Huvlibynik whit yi said last night and he said he comes in piece it's they other cants we need tae watch....as an offering tae you/us wee Huvlibynik left me this... :wink:
I'll have it teleported to BHC when I can.
although it is....erm... old and well used (retro some would call it) :smile: it has many features, one of which is the ability tae set up a force field with a radius of 0.5 K.ms in whatever direction you wish, set it tae "doon" an it's ideal to prevent intrusion from the inspection pit.

we awe got pished last night and it took me ages tae wake this wan up this mornin'.. :D

hud tae get his mates doon tae lift him up and kerry him back..:439:

Last edited:

Michael. I telt Huvlibynik whit yi said last night and he said he comes in piece it's they other cants we need tae watch....as an offering tae you/us wee Huvlibynik left me this... :wink:
I'll have it teleported to BHC when I can.
although it is....erm... old and well used (retro some would call it) :smile: it has many features, one of which is the ability tae set up a force field with a radius of 0.5 K.ms in whatever direction you wish, set it tae "doon" an it's ideal to prevent intrusion from the inspection pit.

we awe got pished last night and it took me ages tae wake this wan up this mornin'.. :D

hud tae get his mates doon tae lift him up and kerry him back..:439:

Commanda, the wee fella's faither is noo happy you goat the wee man pissed. A said fer um tae chill oot as his mates are aw drinking noo as well. Cheeky bastad said, ach well i suppose but a want free drink tae. Wid yi beleive it, :mad:

lmfaooooooooooooooo:D:D:D pair o mad baturts, you two been suppin the muhy tea,, :D:D:D

Michael that's not Aiden without his hat is it!! LOOKS FAMILIAR well he looked like that last Saturday night

I think we all looked a bit like that last Saturday night Bob :redface::D:D certainly felt no alien tendencies though, it was a belter :439:

Chaz....I took a trip tae Sada 7 the day, went intae the store fura new bio-suit, mate it's a fekin cracker i've P.m.ed yi a photie, anyway I bumped intae this bloke well he bumped intae me, he said " hey a feker you from thon BHC place" I said "aye big yin... how?" he said "tell big Chaz I was askin fur him" dae yi know him mate cause I think he wis pawlin a flangker, looked dodgy cause his collor wiz too big

Last edited:
Back