Bellshill choppers kf.

Re: Bellshill choppers kf.

Commanda, the wee fella's faither is noo happy you goat the wee man pissed. A said fer um tae chill oot as his mates are aw drinking noo as well. Cheeky bastad said, ach well i suppose but a want free drink tae. Wid yi beleive it, :mad:

see that fekier, he's naw the wee guys fether...Ave seen him before, an so huv you,
dae yi naw remeber thon fukin eejit that couldnse talk right oot side the clachag hotel,, he just stood mumblin a load of shite awe night, had a skarf tied roon his gub, wearing the rid kilt and glen garry bunnit
it was a disgise Cha, but a could see through it mate....:wink:it wis him, :mad:
I recongnise the big lump on tapa his heed cause his bunnit wis sittin too high. he wid sit beside folk and wid pull a straw oot his tap pocket, stick wan end up his nose then, when naybday wis lookin, drap the other end of the straw in their pint and sook the lot up through his nose.

see that fekier, he's naw the wee guys fether...Ave seen him before, an so huv you,
dae yi naw remeber thon fukin eejit that couldnse talk right oot side the clachag hotel,, he just stood mumblin a load of shite awe night, had a skarf tied roon his gub, wearing the rid kilt and glen garry bunnit
it was a disgise Cha, but a could see through it mate....:wink:it wis him, :mad:
I recongnise the big lump on tapa his heed cause his bunnit wis sittin too high. he wid sit beside folk and wid pull a straw oot his tap pocket, stick wan end up his nose then, when naybday wis lookin, drap the other end of the straw in their pint and sook the lot up through his nose.

Is this the fukn eejit your aen aboot kenny?

IMG_1774-1.jpg

Naw Tony, That's snaw him :wink: although he looks a right fekin eejit tae mate. the alien is taller than him and the bunnit wis sitinn aboot 8 inches higher.

girfuy. :tongue: fly ya fecker :439:

Pre-downloaded text....
Time... 05:08 subteranian time... depth 5 Miles...oxygen level... 10.7%...Nitrogen level...69.2%...sulphuric gas detected...20.2% ... our new Bio-suits are doin the bisuiness ...Big Cha comin in over intercom...he is waving to me over... to where there is a light shining... through arpeture (fancy hole) in griphite... type wall...WTF ..it's an eye... lookin back at us...
Helcam No1 auto capture....

Speech to text actrivated...Big Cha hus funa door.... hod on.....:p

Last edited:

I looked through the hole and seen this wee feker..

wee guy walks outa view and unlocks the door big Cha has fun.. we open the door and enter this green room

wee Alien tells us he can help find the way tae the inspection pit..cause he's been watchin us fur ages, so we go through a few familiar tunnels wae him and his wee mate..

then doon a flight a sters

gubbaggub.... that's the wee guys name shows us this lift..it's awe fancy inside, naw man made that's fur sure ....

my helmet cam took a photie o Big Cha hittin the up button...

came oot at level 46 intae this walk way..

wee gubbaggub says... yooz have to go up there, but watch the floor it's got week bits init,...so we said "ta Gub"!! an hont him an his wee mate a box of carmel waffers and 4 bottles of fanta fur helping us oot...

we climbed up through the hole and saw this light at the end o the tunnel...

as we walk along tae the vortex we faw through the fler big Cha lands wan side and me the other..

Cha shouts Commanda ave fun the key tae the inspection pit but ma fits stuck in a pipe I try tae squeeze ma hon in further tae get the key...
this photie is a simulation of whit it wis like :wink:

Cha frees his fit by takin aff his sandle an climbs oot and drapped a rope in tae lift me oot...
again a simulation of what went on..this guys got hair..

we sit doon and hiv a wee rest, efter a kickkat and a bottle a irn broo we head fur the vortex..as we get closer it starts tae change shape....

WTF..Cha and me shout MAMY! at the same fekin time them the biggest explosion ever, the noise wis incredable, we feel oor bio-suits disolving in the molten flames........................................................................

AAAARRRGGGHHH!!!!!

We came to laying on the fler, we helped wur sels up and tried tae focus oor eyes..hid a lookaboot the place...awe fuk naw!!

liftin bits a rubber suit and burn skin aff wur bodies we stagger ootside....

turns oot whit happened wis the bottle on ma back wae the Formaldehyde/napam mixture didnae like the magnetic flux associated wae the transport point an fekin blew up....:9399D3F58B324EE1B68

fek me the place is a mess, as we walk doon between the hooses Big Cha's looks aboot an his helmet cam snaps a photie....

but we've got the key tae the inspection pit.......:D

Cha....I'm noo 14 light mins awae... be there in 96 hours earth time ...ur yi still in sequence mate) the cracklin in yir helmet wis me shoutin the co-ordinates on 457.092 dhz's
the frighter's heading tae Bellshill wae a cargo of purperimium diasolphide an 7amp fuses.
sent the scout doon tae BHCC via the worm hole. (there wis dodgy signals coming fae the string fabrics so naw good fur organic material... ie:- humans)
Photie fae scout "Dugso" doors locked, an helmaticly sealed aff...

BUT!...in the big customised pocket on my new Bio-suit I had this..... thank fuk I took the auld wan back fur yon big extra pocket...

It's an emulisiphier fur implotinus erectrumatinism whit it does is aulters the fabric of dark matter tae a power of 7. check oot the work on this wee fuker it's awe lazer cut tae tolarance of 000.009032microns

when I instal it intae the time machine (The Devie 9B) we can now travel an extra 351 years in tae the future.. or 153 years back.
Cha...is just whit we're fuckin lookin fur :D, an when I opened it up (3 big screw and 45 wee screws and a 2.5mm allen screw) there wis a brass key inside

So a sent that doon tae "Dugso" wae instructions on whit tae dae....
an it fitted the trilibrium door in Michael inspection pit on level 12.

As "Dugso " opened the door a few mm at a time I could hear via the Comm's an video link unusual sounds and strange coloured flashing lights coming through the gap....

I had tae pop intae BCC on Sunday after a wee run,problem wi" ma exhaust,was blowin aff ma in line jetison capacitor(to much fluxhydratesodium)anyways there was gardeners in the forecourt tidying up a wee bit.The receptionist gave me a cup of coffeee and the proprietor found a the right part from there extensive range of aftermarket and original parts.He was really helpful and we had more coffee.Then one of their fully trained mechanics fitted the part required.Yet again I would recommend BCC to anyone and would use their services again.:D:D

Well wid yi believe it. :frown: Jimbo nae fukin wuner yir satnav disnae work :tongue: the transponder beacon linked tae yir MK2A albihame inanoorato satnav up here on Mars is awe fukin corrodit. :wink: even the glass roof winys ur aff.

I'll get the big ladders an eh grinder wae the big wire wheel oot eh morra an gae it a scubbin doon, spay it wae hydraperoxide paint, fit new internals, new windys an yi'll be cookin fur efter. :439: oh an i'll retune it tae anat. :wink:

Thats sounds like a lot o work Jimbo, puttin it doon tae personal use, so nae club funds comin yer way fir the repair !! :wink: :wink:

Well wid yi believe it. :frown: Jimbo nae fukin wuner yir satnav disnae work :tongue: the transponder beacon linked tae yir MK2A albihame inanoorato satnav up here on Mars is awe fukin corrodit. :wink: even the glass roof winys ur aff.

I'll get the big ladders an eh grinder wae the big wire wheel oot eh morra an gae it a scubbin doon, spay it wae hydraperoxide paint, fit new internals, new windys an yi'll be cookin fur efter. :439: oh an i'll retune it tae anat. :wink:
aye I lost that wee ferker sat nav when the jetison capictor fekn blew...cause i kent i wiz lost when I seen o them funny lookin gairdeners.Captain I"ll need tae get it back fur oor next wee jolly.Winnae need funds Don.:wink::D

Commanda, this Professor Ronald Hanson eejit is away behind the times and trying tae steal yir thunder mate. Some body needs tae have a word in his shell like.......:mad:

Star Trek-style teleportation 'could become a reality'

Teleportation, the much-beloved mode of transport in science fiction, could become science fact in the far future, the leader of a landmark experiment has said.
Professor Ronald Hanson said nothing in the laws of physics fundamentally forbids the notion of Star Trek-style "beaming up" of large objects - even humans.

As me an Big Cha wandered doon through one of the many passagways in Michaels inspection pit last night.

we turned roon a corner intae one of the older tunnels an Cha shouts "hey is that DonZzz over there". I shouted "Hey DonZzz how did did yi get in here..hey DONZZ..DONZz..

but he just kidded on he didnae hear us and went through a door.
Cha says "ur yi shure that wiz DonZzz" I said "Aye fekin shure it wis him Cha"..
"Come on then" says Cha and we awe ran doon tae the door in our bio-suits..whey awe sorts a stuff jingin away in our new big crackin' lookin' zipped pockets.
the five of us including two holograms opened the door, whit..? the place wiz empty. one of the hologram shouted "LOOK!!! there's a windy". we awe went over an keeked in ..

....that's when awe the lights went oot, the Aliens had started somthin up and it wis as scary as ferk...
Keeker_zpsb54d8b15.jpg

WTF ....huv they built DonZzz a new bike based on his new racking system

Last edited:

Commanda was through at BHC and oor Michael has decided tae huv a wee refurbish. Noo we huv a wee problem, he hus scraped away some oh that sealent u blocked up that bloody inspection pit whae. A wus standing and a could here grumblings below ma feet. At fer wance it wisnae Tam farting. Now, I think we wull huv tae get the Bio suits oan and see whit these wee cheeky buggers Sprigle and his mates huv been up tae. A bet their back oan that home fecking brew oh yours. Wi might huv tae quarantine the pit. A thought a could here them singing...wurs Commandas home brew gone, wurs Commandas home brew. Wi might be too late mate.

Commanda a know whits fecking happened. That wee twisted git Huvlibynik has been hearing oh Michaels refurb and has decided its time fer tae have some fun, so he hus goat your stash oh formaidehyde/napam that you gave him tae keep safe and he hus giving it tae that fecking eejit Sprigle and his daft mates. Wur fecked. Its gonnie end up looking like a R2 away weekend.....

commanda a know whits fecking happened. That wee twisted git huvlibynik has been hearing oh michaels refurb and has decided its time fer tae have some fun, so he hus goat your stash oh formaidehyde/napam that you gave him tae keep safe and he hus giving it tae that fecking eejit sprigle and his daft mates. Wur fecked. its gonnie end up looking like a r2 away weekend.....

:d:d:d lmao

Commanda a know whits fecking happened. That wee twisted git Huvlibynik has been hearing oh Michaels refurb and has decided its time fer tae have some fun, so he hus goat your stash oh formaidehyde/napam that you gave him tae keep safe and he hus giving it tae that fecking eejit Sprigle and his daft mates. Wur fecked. Its gonnie end up looking like a R2 away weekend.....

Hod on Cha..am on speech tae text at the moment..just seen yir post mate cause it takes 10hr. 20 mims tae reach here. Still on Mars dain thon new detox habitat chamber Fur the aliens on the other side. ordered 23 korma's, 11 jalfrashie's and 33 Nan breeds . It arrived a couple of days ago and is in in orbit the noo so ave got tae nip oot and pick them up. I'll be hame the night mate wince I fit the last windy hatch and we'll see whits going on wae wee Sprigleimublium..:wink:

Speach tae text activated......Commander tae big Cha come in Cha....listen.... they've opened up the glega centrul stations tunnels fur fuckin tourists tours, a hope yiv got the west entrance fae @*%^@ street tae the inspection pit well hidden, we don't waant they anaracks openin up a door and it ends up 7 o them an a tourist guide stonin in level 3 under BHCC. :eek:

Last edited:
Back